Et værdifuldt værktøj til måling af kundeoplevelsen

Mystery Shopping kan være en effektiv metode til at analysere og gennemgå servicen, som dine medarbejdere yder.

Mystery Shopping er et effektivt og unikt værktøj, der ved hjælp af professionelle interviewere (mystery shoppers) udfører opstillede kundelignende-scenarier og bagefter beskriver hvert aspekt af oplevelsen, fx serviceniveau, konflikthåndtering osv. Mystery Shopping-feedback giver værdifuld indsigt, som fjerner det hemmelige ved service, kundetilfredshed og kvalitetsforbedringer.

Vores shoppere giver fordomsfrie og professionelle beskrivelser af deres oplevelser med din forretning og medarbejder. Den information kan du bruge som virksomhed til at se, hvad der kan arbejdes med. Det har ikke nogen betydning for, hvilken branche, din virksomhed arbejder i - vores mystery shoppers arbejder inde for mange forskellige industrier. Hvis din virksomhed har en direkte kundekontakt kan det være en god måde at få indsigt i, hvordan du kan forbedre dig, men også, hvad du allerede gør godt, og på den måde bruge det som et effektivt ledelsesværktøj med anerkendelse som mål.

Hvad kan Mystery Shopping gøre for mig?

Du kan måske under dig over, hvad kunder tænker, når de træder ind I din forretning, køber en vare og forlader butikken igen. Mystery Shopping giver dig netop disse værdifulde detaljer og beskrivelser om dine kunders oplevelser. Det er vigtigt, for uden rapporter fra mystery shoppers kan det være vanskeligt at vide, hvordan man skal forberede sig.

Mystery shoppers giver indsigt i, hvordan dine medarbejdere interagerer med dine kunder. Det kan være svært at vide, hvordan en medarbejder opfører sig, når der ikke er en leder til stede. Vores shoppers har typisk til opgave at snakke med en række tilfældige medarbejdere samt evaluere deres service inden for virksomhedens strategipunkter. Dette bidrager til, at alle medarbejdere arbejder på den mest optimale måde - og giver kunderne den bedste oplevelse.

Hvorfor vælge BeyondHello?

Med Mystery Shopping fra BeyondHello kan du være sikker på pålidelige og ægte data fra nogle af de mest trænede mystery shoppers. Alle vores shoppere gennemgår udvidet træning før de besøger din forretning. De vil blive undervist, testet og certificeret til netop din opgave. De ved præcis, hvad de skal se og høre - og de vil gøre det på en fordomsfri og præcis måde. Vi ved nemlig, at mystery shoppers også er vores kunder og værdifulde for vores virksomhed. Og med en anerkendende virksomhedskultur og en-til-en kontakt bidrager vi til, at vores shoppers føler sig værdsat og at de kan være med til at gøre en forskel.

Vores pris på Mystery Shopping er noget af det laveste i Danmark, hvilket blandt andet skyldes, at vi selv udvikler rapporteringssystemerne. På den måde har vi kontrol over dine værdifulde data, og vi kan videreudvikle vores systemer til dine behov. Nogle virksomheder køber i stedet færdigt software, hvor de betaler dyre licenser og er afhængige af 3. mand - noget, som ikke er til din fordel. Overhovedet.

Mystery Shopper-processen

Hvis I accepterer vores tilbud, vil vi i samarbejde med jer udarbejde et spørgeskema, der på en objektiv og retvisende måde afspejler de målpunkter, vi sammen har sat.

På baggrund af dette udarbejder vi en digital prøve, som vores shoppere skal gennemføre for at kunne acceptere opgaven. I nogle tilfælde vil det også være nødvendigt med en telefon-briefing.

Umiddelbart efter en observation har vores shoppers pligt til at indberette deres resultater. Herefter bliver dataene kvalitetskontrolleret af en projektleder. Hvis der er fejl eller mangler i indberetningen, vil vi kontakte vores mystery shopper med henblik på en afklaring. Når dette er løst, vil vi frigive rapporten til dig digitalt. På den måde får du din rapport hurtigt, mens kvaliteten er garanteret.